SKRIVET: 2009-08-07, kl 15:47:58 | PUBLICERAT I: Allmänt

30 grader och strålande sol


Vad ska man säga? Svett är det enda jag tänker på just nu. Min rygg är nämligen helt genomblöt av denna sol, så funderar på att ta ett dopp i poolen :) Jag och Nea har med andra ord stekt hela dagen.
Efter en mysig kväll i Kristdala med grillat, kubb, monopol och glass&blåbär så satt jag dagen efter på en buss i strålande sol som inte kändes helt okej, men tur att det finns AC på bussen!
Blev att hoppa in i duschen direkt när jag kom hem och fixa mig på en timma som inte var det lättaste. Skulle nämligen åka och äta på Bubbel med ett gäng trevliga tjejer. Begav oss sedan in till staden för att dra ett häng på piren i solnedgången. MMM.Vi blev väldigt sugna på att åka båt så jag och Nea hörde av oss till rydersten och bestämde att dom skulle hämta upp oss i hamnen. Dock blev det ju inte som planerat eftersom solen hann att gå ner, men vi drog oss en nattrunda ialf. Kvällen/natten, vad du nu vill kalla det slutade hos Bochen med American Pie (y).
Ska snart byta om för en promenad och senare ikväll ska jag träffa julia. Blir kanon! pusS




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: