SKRIVET: 2009-08-30, kl 22:44:04 | PUBLICERAT I: Allmänt

back to school


Slänger upp en bild ifrån en utav alla "roliga" tyska lektioner ifrån nian. Här har jag sysselsatt mig med att vässa upp pennan så mycket som de bara går. Kan säga att jag hade lite ont i fingrarna efteråt. Förresten, så har jag många bra minnen ifrån dessa lektioner. Lite sorligt att det är över :(

Känner att jag inte haft tid till min blogg så värst mycket. Kanske känner mig stressad nu när skolan har börjat, vem vet. Helgen bara sprang iväg. Nyss var de fredag och nu är det den här fasande veckodagen, kvällen innan det är back to work. Visst att vi inte riktigt kommit in i de så hårt än, men skulle ju vara skönare med lite sommalov till. Sol och värme, som det har snålats med denna sommar. Enligt mig. Får se fram emot Egypten resan istället ;) Dags att försöka sova, för börjar nämligen 8.20 i morrn. Vädligt tidigt för att vara mitt nya dream schema! puss natti


mathilda

tyskan var ganska deprimerande men om man tänker tillbaka var de nog rätt så fina tider!



margareta (liandersson?) <3



PUBLICERAT: 2009-08-31, 19:14:47 | URL: http://tillen.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: