SKRIVET: 2009-08-05, kl 14:33:11 | PUBLICERAT I: Allmänt

busshjärta

Igår fick jag träffa min Monika som jag har saknat en hel del! Vi gjorde inget speciellt men ändå känns det som vi fick en massa gjort, konstigt nog. Bästa av allt var ändå att sitta och äta våra favvogodisar på vår nya gemensamma plats. Döskönt. Imorse plågade vi upp oss ur sängen för att hinna med och färga Monikas får. Blev faktist riktigt fint och tror hon blev nöjd :)
När klockan närmade sig halv ett hade jag stressat för att behlva fixa i ordning mig på en halv timma, för att åka ner på stan och äta kina med familjen. Mycket gott, men usch vad mättande det är..
Nu ska jag ta och packa en väska för att sen hinna med bussen (buss kan ju vara de bästa som finns<3) till Kristdala, Louise :) stannar där tills i morrn!  puss


Olivia

Du är juh bara för snygg bruden!:D



PUBLICERAT: 2009-08-05, 16:02:25 | URL: http://missgiggle.blogg.se/
din apneger hahaha

love love love !



PUBLICERAT: 2009-08-05, 17:36:48 | URL: http://monky.devote.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: