SKRIVET: 2009-08-02, kl 21:50:29 | PUBLICERAT I: Allmänt

egypten 29 november

Fick nyss reda på att pappa bokat resan till epypten :) Så nu är jag inte annat än glad. Längtar redan. Men har redan längtat till vintern, eller rättare sagt längtat till 10 december. För har glömt att tala om och Winnerbäck biljetterna är bokade och betalade, så himla gött! Så med andra ord blir det Epypten 29 november, i en vecka. Och sedan åker jag och några brudar till Linköping den 10 december för att se Lasse och bara stå och dregla! guuuuuuuuuuud så bra.
Tänkte att ni skulle få se lite bilder ifrån när vi va i Egypten förra gången (november 2007). Ska förvarna att jag var väldigt finnig på den tiden (och blond), så är inte speciellt vacker. Men vad gör det om hundra år ;) Blir helt sprallig i kroppen av att titta på bilderna. Vill dit nu, nu, nu!!












<3


karin

sluta med skitsnacket, du är fin!

gud vad kul med både resa och lasse, hoppas båda blir lika lyckade:D



PUBLICERAT: 2009-08-02, 22:59:12 | URL: http://moreaus.blogg.se/
monika

jätte fina bilder fredda!


Louise

Mysigt!

hela mitt år kommer bli mysigt, så länge jag har dig!



PUBLICERAT: 2009-08-04, 23:02:57 | URL: http://loouisesvensson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: