SKRIVET: 2009-08-09, kl 12:42:33 | PUBLICERAT I: Allmänt

en lista tagen från karin

Har du någonsin?
Varit medvetslös: tror jag inte, möjlitvis på min första fylla
Tackat nej till samlag: ja
Hånglat med nån riktigt ful: haha ja
Hånglat med fler än 50 pers: nej
Hånglat med fler än 3 pers på en kväll: illa men sant..
Gjort något riktigt dumt: ja
Gjort något du verkligen ångrar: ja
Varit nykter på nyårsafton: innan alkoholen kom in i min värld
Åkt ambulans: nej
Har du gjort något olagligt: ja
Fått din mamma att gråta: ja
Blivit polisanmäld: nej
Slagit ner någon: nej
Skämts över dina föräldrar: hahah "p12;a"
Skämts över dig själv: hela tiden :o
Sagt jag älskar dig och menat det: ja
Bråkat med din pojkvän/f.d: ja
Tar du droger: nej
Dricker du: ibland så
Vilka kläder sover du i: bara trosor, om det inte är kallt.
Vad hatar du verkligen: blött trä
Varit kär: ja
Har du varit kär i någon du inte haft en chans på: ja
Är du ensam nu: så ensam man kan bli!
Vill du gifta dig: nej
Vill du ha barn: ja

Senaste personen som:

Sov i din säng: Louise
Såg dig gråta: min mamma tror jag
Fick dig att gråta: fick och fick, grät precis för tanken på att johanna ska (kanske) flytta
Skällde på dig: mamma och pappa

De senaste 48 timmarna har du:

Gråtit: ja
Kramat någon: ja
Pussat någon: nej
Köpt någonting: nej
Sjungit: ja

Har jag:
Digitalkamera: ja
Telefon på rummet: det är för jobbigt om det ringer på morgonen när jag sover, då blir jag ju tvungen att svara
Husdjur: hade
Bra kompisar: dom bästa
Tar du receptlagda mediciner: nej, eller preventivmedel

Kärlek Och Sånt:

Hur gammal var den äldsta du kysst: två år äldre än jag tror jag
Och yngsta: ett år yngre än jag
Hur många har du varit riktigt kär i: två
Vad tycker du om kärlek: den är både det värsta och bästa som finns
Har du flashat/strippat någon gång: nej :o
När kramade du någon sist: idag
Saknar du någon speciell person: ja
Kan man vara vän med sitt ex: självklart
Har du svårt för att bli kär: faktist inte
När kysste/hånglade du med någon sist: någon månad sen
Ångrar du det: nej



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: