SKRIVET: 2009-08-19, kl 01:47:07 | PUBLICERAT I: Allmänt

Fail fail fail!!!




Skrev i min "fem-lista" att jag skulle bli blond innan detta år var slut.
Men tar tillbaka det, för har bestämt mig för att förbli mörkhårig till
i alla fall nästa sommar. Och då snackar vi inte fesbrun,
sån färg com jag har för tillfället. Utan näst intill svart som det
är på översta bilden. Eftersom det kom helt plötsligt
att jag kände att jag ville vara mörkhårig, så tror jag inte
att det kommer bli några ändringar på ett tag.
Så ni som inte vill ha mig som blond, ni får va lyckliga ett tag till ;)




beeaaa

till och med mitt hår är sådär mörkt nu! wowow, men du är döfräsch i det :)



PUBLICERAT: 2009-08-23, 17:06:54 | URL: http://beablondiini.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: