SKRIVET: 2009-08-21, kl 19:17:16 | PUBLICERAT I: Allmänt

första havskräftan någonsin

Idag är jag riktigt stolt är mig själv. Jag gick nämligen upp klockan åtta! Det ni. Mindre stolt är jag över att jag gav mig ut och sprang det första jag gjorde. Märkte att penicillin och att springa inte är någon bra kombination. Så hela dagen har varit lite halvtaskig. Inte mått bra alls. När jag kom hem från en runda på stan med Julia så gick jag och la mig och sov tills ungefär någon timma sen. Känner mig helt död :( Men laddar om krafterna, för ikväll kommer mamma och pappa hem från västkusten och dom har med sig havskräftor! Har alltid velat smaka det eftersom alla säger att det är godare än vanliga kräftor. Får väl göra en utvärdering i morrn eller när tiden finns till :)
Senare ikväll är jag även välkommen på "surströmmingsskiva" hos Ullangullan. Ska bli intressant, haha. Aldrig ätit surströmming heller, men vi får väl se om jag vågar smaka ;)

 
JUST NU: godis från bästa stället i stan, love

Ha en bra kväll :*



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: