SKRIVET: 2009-08-02, kl 20:57:34 | PUBLICERAT I: Allmänt

första vinsten någonsin!

Igår åkte jag och Louise ut till löga för att steka lite. Men solen svek så blev inte så långvarit. Trampade sen hem till mig för att fixa oss inför kvällen. Stog nämligen minigolf och bio på schemat. Nn slår jag alla med häpnad när jag säger att jag vann! Och inte med vilka poäng som helst utan 55. Mitt bästa någonsin. Brukar ligga runt 74 där någonstans så är helt klart nöjd ;) men Lousie blev nog lite sur att hon torska, haha! Drog oss driekt ner till bion där "Sommaren med Göran" väntade. Sjukt kul var den, något att se! Hängde lite i staden och sen hem till mig för att få i oss nyttigheter. Somnade till när Louise "pratade" i sömnen, konstant. Hahah, kunde inte annat än skratta..
Idag tog vi oss en promenad och mötte sen upp Natalie för att kolla på när A-laget vann sin match med 1-0. Dom var tydligen tvugna att dra ut på spänningen ända till sista minuten. Inte illa pinkat att göra mål då!
Pallra oss senare ner till Acapulco och fick i oss lite pizza. Och sen lämna av Louise vid buseen för att åka hem till Kristdala igen.



Planerna för kvällen blev inte som väntat så ska nog försöka laga mina jeansleggins som går sönder konstant. Är så trött på dom. Men kan inte slänga dom för det är mina favvisar :( Får göra mitt bästa för att denna lagning ska hålla! (som är den femte tror jag?) Bäst att börja så att jag får något gjort. Har jag tur kanske jag träffar Bochen en stund sen ikväll, om han orkar efter en bakisdag på jobbet. Annars ska jag nog göra min kära far sällskap som jag har blivit väldigt dålig på den sista tiden :) see yah, looove



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: