SKRIVET: 2009-08-09, kl 02:37:02 | PUBLICERAT I: Allmänt

göteborg nästa!


Vaknade alldeles för sent för det här fina vädret. Men kom ialf upp klockan ett och Louise kom en stund där efter. Vi satte oss och sola ett bra tag och drog även ett långdopp i poolen. Var hur skönt som helst. Trots att jag inte alls badat många gånger i poolen i sommar så är det verkligen sånna här dagar den behövs! Love it.
Lite senare gjorde vi oss i ordning för en minigolf runda med Nathalie. Tyvärr drog Nathalie hem vinsten med 47 poäng och jag och Louise delad tvåa på 49 poäng. Men med andra ord så slog vi rekord idag! Grym stolthet där ja..
Har fått sömnproblem nu som inte är det bästa. Kan verkligen inte somna på nätterna så sover hur länge som helst dagen därpå. Måste ändra mina vanor för snart så börjar skolan närma sig :o

Förövrigt så drar jag och Molly till Göteborg (Partille och Becca) i morrn och kommer hem på fredag! Och innan vi drar så ska jag hinna träffa Johanna en stund för att kanske ta farväl till ett låååångt återförenande :'( gillar inte att hon kanske ska flytta alls.. Hon vet vad jag tycker, och jag tänker inte säga någonting. För om detta verkligen är vad hon vill så ska hon få göra det. Trots att de är massa blandade känslor inom mig. Vill ha henne kvar!
Det är nog dags att sova nu, för lilla Loppan har visst somnat i soffan bakom mig, haha. Kanske hinner med ett inlägg innan jag drar i morrn. Om inte, så hörs vi på fredag eller om jag bloggar från Becca. pusskyss och allt de där ;)


karin

snygga! älskar ditt hår:)



PUBLICERAT: 2009-08-09, 15:52:10 | URL: http://moreaus.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: