SKRIVET: 2009-08-14, kl 22:03:55 | PUBLICERAT I: Allmänt

halsfluss igen

Nu är jag hemma igen efter denna efterlängtade tripp, tyvärr blev den ju inte som jag hoppades på. Men det var kul att få träffa Becca och spendera några dagar med Molly som inte är allt för ofta!


becca molly


veronica maggio!


jag molly

I onsdags fick vi inte så mycket gjort faktist, gick mest runt på stan och gjorde ingenting. Vi åkte hem tidigt eftersom jag började få ont i halsen och feber. Så åkte till doktorn dagen därpå och självklart så har jag fått halsfluss (y) kulkul.. Det betydde alltså att istället för att hänga med Becca och Molly till Marstrand och sova över på en båt med några så spenderade jag min sista kväll/natt ensam på ett hotellrum med penicillin, panodil, vatten och den största bullen jag någonsin skådat. Försökte med att få i mig hela, men gick inte så bra med tanke på att min hals nästan är "ur funktion".



Idag fick vi inte vara kvar på hotellet längre än till klockan tolv, så jag och mamma åkte till Liseberg i väntan på att pappa fick sluta så att vi kunde åka hem. Kan nog inte minnas att jag varit på Liseberg utan att ha köpt åkpass förut? Men någon gång måste ju bli första gången. Fick ialf med mig mamma på tre åkturer. Höjdskräcken, Uppsvinget och Balder. Räckte gott och väl för mig, för kände att om man är sjuk så ska man verkligen inte spendera sin dag på ett nöjesfält i massa attraktioner!

mamma<3

Nu ska jag fortsätta att knarka tabletter och bara vila för att förhoppningvis vara frisk tills på söndag då jag ska träffa Louise :) Hörde att det är en stor fest ikväll, hoppas ni som är där har det riktigt jävla najs, för det hade jag velat haft de ikväll! kysss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: