SKRIVET: 2009-08-18, kl 14:21:45 | PUBLICERAT I: Allmänt

jag ska alltid lyckas med att skämma ut mig

Alltid när jag sprungit en runda så berömmer jag alltid mig själv genom att säga "bra fredda, BRA!". Inte direkt meningen att någon annan ska höra det. Men idag kom en gubbe från ingenstans precis när jag skrek, haha..

fredda: bra fredda, BRA!
gubbe: O_o har du inte sprungit på länge?
fredda: haha ehm jo.. men har haft halsfluss!
gubbe: haha jahaja, du kan ju gå annars.
fredda: jo hehe, kanske de.


Sanningen är ju egentligen att jag inte har sprungit på ungefär en och en halv månad (har ju haft halsfluss också, men har ju inte missat att springa på grund av de, utan av lathet). Men det kunde jag ju inte erkänna!


m

HAHA



PUBLICERAT: 2009-08-18, 14:49:49 | URL: http://monky.devote.se
karin

äh det är bra att skämma ut sig lite då och då :D



PUBLICERAT: 2009-08-18, 19:01:31 | URL: http://moreaus.blogg.se/
Julia

dummer du kan ju inte springa med halsfluss :(



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: