SKRIVET: 2009-08-28, kl 23:22:40 | PUBLICERAT I: Allmänt

jag vill inte

Jag vet vilken svag person jag är. Jag visste att jag skulle gråta som en gris när du gav dig av. Jag visste också att jag skulle sakna dig enormt mycket. Men jag visste inte att jag skulle sakna dig så mycket att jag skulle gråta varje dag. Jag vill inget hellre än krama om dig och aldrig släppa dig. Jag vill inte gråta, för jag vill att du ska må bra. Och det här kan ju trots allt kanske vara en lösning. Jag hoppas det. Men det är så oerhört jobbigt att veta att du faktist inte bor här längre, du bor inte 30 minuters cykeltur ifrån mig, utan 3-4 timmars bilsfärd bort. En familjemedlem har verkligen "flyttat hemifrån".
Och den största rädslan är att du ska få så himla många bra kompisar (som du är värd), att du glömmer bort mig.
Dumma hemska tanke.


Anonym

du vet att detta är jobbigt. men vi klarar oss igenom detta. I love ou gril!<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: