SKRIVET: 2009-08-20, kl 23:36:32 | PUBLICERAT I: Allmänt

Kenny Starfigther

Grillkvällen hos mig igår var jättemysigt. Tack allt folk för att ni fixade en bra kväll!

Mamma ringde och väckte mig mitt i en underbar dröm, en ursnygg kille hemma hos mig. Ingen bra start på dagen, men förlät henne några timmar senare, haha.. That's me!
Mötte upp Julia på stan för en "frukost" på café kannan. De satt fint! Tog oss en promenix och inhandlade frukt till kvällens film, Kenny Begins. Dökul, hahah!  Julia fixade en god milkshake utav mjölk, bananer och kakao. Smakade bra :)
Snart börjar paradise och efter det blir det att cykla hem och sova. För i morrn ska jag möta upp Julia på stan och sen kika in Sisters som öppnar i morrn. pussss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: