SKRIVET: 2009-08-17, kl 18:16:38 | PUBLICERAT I: Allmänt

mr dark

Jag försöker att förtränga att du finns men ibland
så "hoppar du bara fram"och fastnar i min hjärna
för att jävlas med mig. Hata är ett så strakt ord,
men du ligger inte långt ifrån. Jag förstår inte
hur man kan förstöra andra människors liv så
mycket som du har gjort. Jag får inte fram ord
för vad jag känner för dig. Du är egentligen inte
ens värd att tänka på. Men kan inte rå för det,
ibland bara är du där. Jävla äckliga svin.
Jag förstår inte hur du kunde få hennes hjärta.
Hur du kunde bli en del av familjen. Och framför allt.
Hur du fick dom att hålla tyst.
Skulle dom dö om dom berätta något?
Det är nästan synd om dig att du är så psykist störd.
Även lite synd att du inte lykades trakassera dom
hela livet ut, utan att vi märkte det.
Jävligt synd. För vem ska du nu trakassera?
Du kanske har redan hittat nytt/nya offer.
Och visst att du ger massa kärlek till en början,
men snart inser även dom i så fall vilken
sorts "man" du är. Om man nu kan kalla dig man,
och inte ett odjur. Ingen är värd att utsättas
för det du har gjort mot mina kära. Ingen.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: