SKRIVET: 2009-08-29, kl 19:58:33 | PUBLICERAT I: Allmänt

francee

En äcklig fransman har precis försökt att övertala mig att han ska komma till Sverige nästa sommar och sen att jag ska följa med honom tillbaka till frankrike och bli hans flickvän. Eftersom han tyckte att jag föredrog fransmän? Eh, nej. Förklarade också för honom att jag tyckte han va ful så han skulle sluta tjata, men då envisades han med att jag inte har tittat på bilderna på honom. Men det har jag, och det var ingen vacker syn, hahah! VArför ska dom vara så himla jobbiga? Och förresten, jag borde inte passa. För när vi var på Dana Cup så kom de fram en kille till mig och fråga vart jag var ifrån. Jag svarade såklart Sverige och vet ni vad han sa? "Men va? Du ljuger, du är ju inte blond"
Åh, ni killar har mycket att lära om svenska brudar!


Fanny

sv: jaha, vad kul, då ses vi säkert :)



PUBLICERAT: 2009-08-30, 00:58:17 | URL: http://faaunny.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: