SKRIVET: 2009-12-27, kl 19:54:01 | PUBLICERAT I: Allmänt

@panni


Hellu! Igår mötte jag upp Panni på Biostaden och såg Luftslottet som sprängdes. Riktigt bra film! Konstigt nog så var de Johanna som inte ens har sett tvåan, som fick berätta saker för mig som jag fortfarande inte har fattat från andra (flickan som lekte med elden) filmen, hahah! När filmen va slut åkte vi hem till henne och blev lite fetare och hade sen tänkt att kolla på en film, Gökboet. Såg knappt 20 minuter, sen somna jag. Ovanligt..
Snart ska jag möta upp Rashid och sen åker vi ut till Johanna. Finns förslag på att se Taken, så ska nog packa med mig den. Hörde även rykten om att de fanns godis hos Johanna. Vem vet! :D
I morgon åker jag till Norrköping och har i tanke att förnya garderoben. Om jag inte lyckas med det, så ska jag åtminstonde försöka hitta en ny mobil. Fast det vill jag verkligen inte nu, för min funkar prima? Aja, vi får se vad jag kommer hem med :) puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: