SKRIVET: 2009-12-20, kl 18:54:12 | PUBLICERAT I: Allmänt

paradise hotel --> OC

Idag har jag spenderat min dag i sängen. Så jävla skönt! Har också sett OC hela dagen och blivit lite tjockare av lösviktsgodis. Dock en besvikelse att tredje säsongen av OC inte är lika bra som första. Första kommer alltid vara bäst<3
Känns väldigt jobbigt att veta att i morrn så måste jag ut i kylan. Blää. Jag som fått för mig att det redan är jullov. Bara två dagar kvar, men skulle vara mycket skönare att få lov nu.. Dock har jag inte så roligt lov framför mig, utan en massa plugg. Men det är väl bara att acceptera!


Sitter och tjurar över att det inte är något paradise ikväll. Va fasen ska dom ha juluppehåll för? Det är ju nu om någonsin som man är inne och vill se något bra på tv. TV6, fuck you :(
Och förresten så skulle de inte göra något om man va lika snygg som PH-Erika!
puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: