SKRIVET: 2009-12-25, kl 20:45:30 | PUBLICERAT I: Allmänt

taken

För första gången någonsin kände jag aldrig att det var julafton. Det var som en helt vanlig kväll hos mormor med släkten. Trots snön så hjälpte det inte. Men det var en bra kväll :) Fick mycket bra juklappar. Jag tänker bara säga att jag fick pengar till en mobil, mer än så vill jag inte säga för de låter bara skrytsamt :) Jag hoppas att ni hade en bra julafton och även ni blev nöjda med det ni fick!


Tänker bara stanna hemma ikväll och se en utav min favorit filmer "Taken". Om ni inte har sett den så tycker jag att ni gör de. Verkligen en film att rekommendera :D


monaaaa

haha tycker oxå det är skyrit och skriva jag fick det och det och det och det, och den filemn måste jag se! hoppas du hare bra snuttan, miss u1



PUBLICERAT: 2009-12-25, 23:27:13 | URL: http://damnmona.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: