SKRIVET: 2009-12-29, kl 23:09:15 | PUBLICERAT I: Allmänt

two days left

En fin vän kom hit och väckte mig tidigt i morse. Bjöd henne på frukost och umgicks med henne resten av dagen. Love for you.

Inte många dagar kvar på det här året. Kändes nyss som att de var den där hemska nyårsafton när allt som inte skulle hända, hände. Kanske just därför jag har dåliga vibbar och inte känner för att festa på nyår alls. Men tänker ställa upp för dom som är mina vänner och faktist tillbringa kvällen med dom. Hoppas på ett bättre år än det gågna och en mycket bättre födelsedag som verkligen va hemsk förra året.. Har faktist tänkt ut några löften,men dom tänker jag hålla för mig själv. Tyvärr så är jag inte så bra på att hålla dom dock. Vem vet, jag kanske klarar det den här gången?
Snart ska jag ner och fixa kaffe till mig och pappa så att vi inte somnar i vår grymt sköna soffa (som mavi två oftast lyckas somna i, haha) när vi kollar på hockeyn. Heja Sverige!! ;) hugs



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: