SKRIVET: 2009-12-17, kl 23:11:39 | PUBLICERAT I: Allmänt

what does that mean?

Eftersom jag har en antik mobil så kan jag inte lägga in bilder på datorn från den. Och jag orkar heller inte dra med mig min kamera överallt. Men igår var Nea, Johanna och jag på mejeriet och lyssa på Martin, Martin, Martin och Martin. De var riktigt duktiga! :)
Idag hade jag bara två lektioner, varav en var dans. Snacka om att jag har det bra. Och ovanligt nog så råkade jag somna när ja kom hem och sov ca tre timmar. Asskönt ;) Väktes dock av pappa som sa att en tant ringde och sa att jag måste till tandläkaren klockan 9 i morrn. Vilket innebär att jag inte får min sovmorgon som jag har sett fram emot, eftersom att jag inte behöver gå på matten. Kul.. Så nu ska jag sova och sörja över detta och den här jävla snöstormen. Men i morrn är det julfest, så då får jag se till att bli på lite bättre humör tills dess.

förresten så färgade jag mitt hår nyss, så nu blir jag långhårig igen :D puss!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: