SKRIVET: 2009-07-07, kl 15:25:18 | PUBLICERAT I: Allmänt

fredag-måndag

Känner att jag inte varit så närvarande på bloggen de senaste dagarna, men har spenderat alla dagar med johanna och inte haft så mycket ledig stund till att blogga. Kan ju i alla fall dra en snabb info om vad vi har gjort dessa dagar

I fredags satte vi oss på moppen för att åka till Hulta där det var fest. När vi kommit en bra bit får vi order om att vända för att festen tydligen sög. Inte så peppa på det eftersom trippen hade tagit en stund och det blev onödiga pengar. Men vi vände i alla fall hem och Johanna och jag blev sittande hos mig hela kvällen och vi spelade in en massa videos, haha.
I lördags träffade vi Rashid. Satte oss vid lilla strömmen och mös med kaffe. "Den vita taxin" hämta sen upp oss och körde ut oss till Lysingsbadet, Melindas husvagn. Häng där hela kvällen och sen åkte Johanna, Rashid och jag hem till mig. Jag somna som en stock medans andra inte gjorde.
I söndags blev det ett kvällshäng med Bochen och Rydersten. Vi blev upphämtade vid hamnen och åkte sen båt ut till Johanna's mamma för att se på film. Slog även Bochen i tre i rad ganska så hårt ;) haha. Tror han blev lite knäckt, eller jag vet att han blev det!
I går, måndag så blev det häng hemma hos mig med trevliga tjejer. Julia, Johanna, Nea och Ronja. Vi fixade till chokladfondue som smakade hur bra som helst, de gjorde vi bra! ;) Tur nog gick det att sitta ute hela kvällen/natten.


Backontrack. Japp, idag kommer nämligen mina föräldrar hem, så slut på det roliga. Har i och för sig saknat dom lite grann, så plus och minus på att dom kommer hem! :)


Johanna

puss på dej och dagrna!:)



PUBLICERAT: 2009-07-07, 18:45:08 | URL: http://landiis.blogg.se/
Julia

ja det gjorde vi mycket bra :) !


Klaraa

ser mysigt ut! :*



PUBLICERAT: 2009-07-08, 01:34:34 | URL: http://klaralinneas.devote.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: