SKRIVET: 2009-07-25, kl 03:52:19 | PUBLICERAT I: Allmänt

Jag är full, tråkigt nog

Efter en kvälls festande sitter jag nu hemma hos louise och väntar på att hon ska komma, med två andra killar vi träffade på vägen hem. Inte en aning om vilka dom är, men dom ska tydligen sova här, haha. Har lite dåliga nyheter som lyder att min kamera är trasig. Men också bra nyheter som lyder att jag har träffat Fredrik som jag inte har träffat sen jag gick i fyran! med andra ord ca sex år sen. Och det var han som kände igen mig. Blev rädd när han sa det. Men jätteglad när jg verkligen insåg vem det var. Jag och Louise försökte ta oss in på sahara hitnights förut men blev utslängda tråkigt nog, haha. bättre lycka nästa gång! men nu ska jag nog sova, för är sjukligt trött ha de bra alla kära! bilder kommer imorrn om kameran funkar... PUSS



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: