SKRIVET: 2009-07-17, kl 17:32:46 | PUBLICERAT I: Allmänt

kära, kära vän..

Jag önskar att jag kunde göra något.
Jag vill kunna hjälpa dig, men du vägrar släppa in mig.
Du förstår inte allvaret, du förstår inte att du sårar mig och alla andra.
Att jag varje dag tänker på dig, och oroar mig för dig.
Det är ditt liv, absolut. Men vi är med i ditt liv och drabbas utav det.
Vi älskar ju dig, allihopa. Jag förstår inte hur det kunde bli så här,
du var så himla bra, du är bra fortfarande, men inte när du håller på så här..
Jag vill ha tillbaka min gamla vän, för just nu känner jag dig inte.
Du har förändrats så oerhört mycket.
Och visst förändras vi alla, men det går neråt för dig.
Och då går det neåt för mig med.
För så länge du är där nere så stannar jag där mer dig.
Men om du släpper in mig, så lovar jag att hjälpa dig.


jag vill inte förlora dig, jag älskar dig kära vän.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: