SKRIVET: 2009-07-25, kl 18:28:00 | PUBLICERAT I: Allmänt

partaj i stora lass

Trots att nattens inlägg är pinsamt så låter jag de vara kvar.
Gårdagen blev faktist rätt rolig. Inte så jättemycket folk i vår ålder som vi stötte på, men vi hade det trevligt ialf. Haha...
Idag tog jag och Louise en rejäl sovmorgon. Det var riktigt skönt. Tog oss sedan ut på en långpromenad och hamnade nere vid hamnen med glass, lars winnerbäck och lite sol. mumma.
Sitter och väntar på att pizzan ska komma hem och ska snart fixa mig för fest ikväll igen. Men ingen alkohol för mig, drack så det räckte igår. Usch. Här kommer lite bilder från gårdagen! :)


louise johanna fredda


louise fredda johanna


lina julia


Julia

amen nej vad sa jag om bilden!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: