SKRIVET: 2009-07-28, kl 21:18:35 | PUBLICERAT I: Allmänt

Partaj


Jag och Louise satte klockan på elva för att åka ut till korpa och sola och bada. Men när vi såg att himlen var kolsvart så stannade vi kvar i sängen ett tag till. När hon sen skulle åka hem till Kristdala igen så trampade jag mig hemmåt och fixade mig för en runda på stan. Köpte mig bara en mascara som var väldigt bra! :) Ringde även ner Olivia som gjorde mig sällskap en timma.
När jag kom hem så bad min syster mig att fixa en frisyr på henne så det var bara att plocka fram skillsen som ska användas i höst och visa vad jag går för. Blev faktist riktigt nöjd. Har ingen bild på det. Men ni får tänka er en slarvig inbakad fläta med inbakade slingor i ett långt brunt hår ;) dösnyggt!
Plockade upp en maltatjej förut, med andra ord Molly. Vi har precis fixat oss för att åka iväg på fest. Bara Ollan som ska bli färdig, så att vi kan åka. Och även denna kväll är det tänkt att vara nyktert för min del! Kanske aningen tråkig, men va fan. Ska visa att nykterister också har det kul! Hoppas ni får en trevlig kväll, för det ska jag ha :)
PUSSSS

vit blus från h&m
jeansleggins från ginatricot


Louise

Snygg du är pullan



PUBLICERAT: 2009-07-28, 21:45:31 | URL: http://loouisesvensson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: