SKRIVET: 2009-07-17, kl 16:56:36 | PUBLICERAT I: Allmänt

Öland 2009

Magen skriker efter mat men känner mig inte manad till att äta efter dessa dagar på öland. Har ätit SJUKT mycket. I både mat- och godis väg. Illa.. Förstår inte hur det alltid kan bli så när vi drar iväg på tripp till öland. Får bli skärpning till nästa gång! Men förutom att käkande ska man väl inte klaga. Julia gjorde mina dagar kanonbra!
Finns mycket roligt att nämna från resan men tar bara de allra, allra bästa! Vi stötte på Peter Swartling och blev "uppraggade" av två fyllon inne i Borgholm som gärna ville ha med oss på kort. Så jag undrar nu vart den bilden hamnar.. Bad den ena att även ta ett kort med min kamera så här nedanför hittar ni min och julia's nyblivna delade make ;) En riktig pudding om du frågar mig. På bussen in till kalmar satt vi bakom en riktigt läskig kvinna. Jag vetifan vad hon höll på med man hon satt aldrig still, plockade i sina påsar hela tiden, klädde på sig, klädde av sig, bytte sätten, gömde sig i en halssduk och höll upp en tidning för huvudet så ingen skulle se henne, andades in en våtservet när hon hade andats många tunga andetag. Det var lite av vad hon gjorde! Haha ja, hon var nog rätt så dum i huvudet.
Eftersom kvällens planer inte blev som det var tänkt så tänker jag bara sitta hemma i min ensamhet, för det är det enda jag känner för just nu. Förslag på en bra film får gärna ges! puss fuckers


<3


Självaste Peter Swartling!


fredda, fyllo, julia!


<3


grillbuffé för hela slanten!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: