SKRIVET: 2009-06-16, kl 19:20:57 | PUBLICERAT I: Allmänt

från frukost i solen till regn och film

Igår såg jag världens bästa film, Twilight. Ni som inte har sett den, SE DEN NU! Trodde inte att den var så bra som Olivia har tjatat om hela tiden, men det stämde så väl så. Verkligen ett filmtips ;)
Startade dagen med frukost i solen med min panni, vi tog sedan moppen ut till korpa för sol och bad, som var planeringen. Men solen svek när vi kom dit så istället åkte johanna, axel, fredrik, david och jag ut till johanna och badade i hennes bad istället. Det satt som en smäck vill jag lova. När vi hade badat klart så satte vi på en film, Ghost Rider. Inget för mig, men gjorde inget för jag somnade. Det var inte så himla mysigt att sen kolla ut och se spöregn och behöva se fram emot en tur på moppen i korta shorts och bara en kofta. Men turligt nog överlevde jag, haha.
Just nu sitter jag och värmer mig i stora myskläder och väntar på att Ronja ska höra av sig. En promenad var planerad men inget jag har lust med nu så kanske blir en till film. en stor fet puss på rumpan


Olivia

haha jag sa ju att den va grymt bra ;)!



PUBLICERAT: 2009-06-16, 23:03:05 | URL: http://missgiggle.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: