SKRIVET: 2009-06-26, kl 21:13:24 | PUBLICERAT I: Allmänt

Monika och linköping


Jeans jackan hittar ni på Ginatricot för 400 kr
och dom ljusblåa (finns i fler färger) chinosen hittar ni också på Ginatricot, för endast 99 kr (rea)


Monika sov här, och vi började dagen med sol och bad hemma hos mig. Hur skönt som helst, dock är det lite för kallt för att bada än. Efter några timmars solning så gjorde vi oss i ordning för att ta en snabb tripp till Linköping. Blev inte så mycket tid där men hittade ialf en jeansjacka som var mitt "måste-köp". Plus lite annat som jag är helt nöjd med :)
Eftersom jag inte har så mycket för mig denna fredagskväll så ska jag nog snart ut och traska med min syster. Hoppas ni gör något vettigare än att sitta inne vid datorn en sån här kväll, för de ska nämligen bli skitväder snart och det hoppas jag verkligen på för det är positivt för mig, men varför märker ni då isf ;) kyssss


monika

PUSS ! super fina dagar



PUBLICERAT: 2009-06-27, 01:01:45 | URL: http://monky.devote.se
klaraa

skitfräsch freddan!



PUBLICERAT: 2009-06-28, 19:23:50 | URL: http://klaralinneas.devote.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: