SKRIVET: 2009-06-24, kl 23:19:19 | PUBLICERAT I: Allmänt

sooooooooooooool

Igår var en perfekt dag med en perfekt människa, med andra ord Monika. Eftersom jag brände mig ganska rejält i måndags så blev det inget korpa för våran del. Vi åkte istället ner till stan och åt glass och bara stekte vid hamnen. Kvällen spenderades hemma hos mig med en godispåse och Big mommas house 2. great day!

Eftersom vädret är hur bra som helst och ska fortsätta va de denna vecka så vill jag utnyttja de så bra som möjligt. Så jag strunta i att jag va bränd och åkte ut till korpa med min JulleGulle. Väl där, såg jag en orm, och det hörde nog alla som va där också, haha. Det blev en heldag på korpa för att sen åka hem och hjälpa mamma med att laga maten och göra GI rabarber paj. Faktist, så var den ganska så god :) Eftersom jag inte hade några planer för kvällen så bestämde sig mamma, pappa och jag för att cykla ut till Ekholmen och sitta och mysa i solnedgången. Hur skönt som helst. Och min mamma är så himla söt, hon är typ kär i jessy - dancing in the dark, så vi låg och lyssna på den, haha. Lite väl ointressant information, men nu vet ni!
Trots den långa cykelturen (tror den är 1,2 mil ungefär) så gav jag mig ut och sprang när jag kom hem. Hur skönt som helst, och mina fötter stog faktist ut denna gång, yippie. Ingen är gladare än jag ;)
Nu ska jag ladda inför morgondagens stek genom att smörja in mig med after sun. Och i morrn ska jag fan i mig har högre solskyddsfaktor än 4! Att bränna sig är inget att rekommendera så glöm in solskyddsfaktorn! PUSS


big love
<3


M

du e kärlek



PUBLICERAT: 2009-06-24, 23:46:44 | URL: http://monky.devote.se
Ulrika

Svar: Ja, hilma tur att det gick bra! Tur i oturen.. Jag var livrädd!Jag ska hälsa till honom. Kram



PUBLICERAT: 2009-06-25, 17:27:22 | URL: http://underpants.blogg.se/
Ulrika

Svar: Ja, han hade jätetur! Tur i oturen, jag var livrädd! Jag ska hälsa till honom. Kram



PUBLICERAT: 2009-06-25, 17:28:28 | URL: http://underpants.blogg.se/
Ulrika

ojsan (A)



PUBLICERAT: 2009-06-25, 17:28:53 | URL: http://underpants.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: