SKRIVET: 2009-06-10, kl 17:11:27 | PUBLICERAT I: Allmänt

sur som en citron



Som alla andra onsdagar, sista veckan på Ellen Key så var de spex och städning. Spexet i år gillades mer än förra ;) Extra plus till JC som är så jävla grym på att sjunga, ryser vaernda gång. Spelade in på mobilen, men mitt ljud kan ju diskuteras.. Som tur är ska hon sjunga redan på fredag igen, och jag längtar faktist!
Städning innebar också att vi lämnade in nykeln till våra skåp och får aldrig mer tillbaks den (med tanke på att gymnasiet står på tur!). Har plågets i tre år, så jävla skönt att det är över. Fick nog det värsta tänkbara, tycker synd om nästa ägare!
Slutade runt 12 com satt fintfint. Somnade i och för sig direkt när jag kom hem som var jävligt skönt. Mindre skönt var de att bli väckt och sen direkt bli ivägtvingad i bilen av mamma. Så nu kan man förknippa mig med en citron, för hela dagen är förstörd! haha. jaja, tur att jag ändå bara hade tänkt att vara hemma ;)
Bilder från spexet kommer lite senare.
kisses



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: