SKRIVET: 2009-06-09, kl 16:26:13 | PUBLICERAT I: Allmänt

jordgubbar i massor

Dagen startade nere på VO kl 9.30 och det var dags för en brännbolls match mellan 8-och 9L. Det var den mest oseriösa och onödigaste matchen i världshistorien. Okej, nu överdrev jag. Men näst intill! Efter det slutade vi.
När jag kom hem bytte jag om för en springtur, men mamma och syster skulle till farmor och fika så jag hängde på och vi köpte med oss jordgubbar av Jouline. Första gången på mååånga år som jag har ätit massa jordgubbar utan att de varit mosade i tårta, och det gick hur bra som helst! För er som inte vet så har jag allergi mot typ all frukt, även jordgubbar. Men jag överlevde!
Hann även med att springa ca 5 km och är stolt över mig själv att jag verkligen håller i och springer så ofta som jag själv har lovat mig :)
Ska slänga i mig något lätt att äta och sne traskar jag ner till meddo för att bli ett snep brunare. Uh, I like thaaaat.
Vad resten av dagen blir av återstår att se, men ska nog bara vila för lär vara trött efter dagens motion!

PUSS


NIOELL



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: