SKRIVET: 2009-05-25, kl 21:03:50 | PUBLICERAT I: Allmänt

Brännboll & minigolf

Det är de här vädret vi väntat på, fy fan vad jag älskar det! En massa sol, blå himmel och värme.
Dagen har varit så som rubriken lyder. Brännboll och minigolf med en massa trevligt folk ;) Såklart så vann då mitt lag brännbollen, de var inget snack om saken va. Dagens bästa var att Johanna även kom, länge sen jag träffade min pingla. Behöver ta tag i att träffas oftare, för de händer allt för sällan.
Ska nog faktist snart försöka sova, har inte fått mycket sömn dom här lediga dagarna och ska upp tidigt i morrn för att sitta på bussen till STOCKHOLM med 8- och 9L klockan 06:30. Ska bli sjuukt kul ;)


slänger upp en gammal bild på mig och johannagullet, PUSS



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: