SKRIVET: 2009-05-23, kl 17:02:02 | PUBLICERAT I: Allmänt

singel eller förhållande

Jag känner mig så ensam av att inte ha någon. Det spelar ingen roll att man har så himla många bra vänner. Jag känner ändå att det är någon som fattas. Dom som inte har haft ett förhållande kanske inte känner samma sak, de vet inte hur underbart det är att ha någon som bekräftar att man är så himla bra. Att ha någon som får en att känna sig hel.
När mitt långa förhållande tog slut tänkte "fan va skönt att vara singel, nu lever jag livet". Det var kul dom första veckorna. Men nu hatar jag det. Jag är inte singeltjejen. Det vet jag nu. Men det är inte så lätt att hitta någon. Det är inte bara att ta första bästa. Man måste leta sig fram. Det kan ta veckor, månader, t.o.m år. Men till sist kommer man nog att finna den man letar efter.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: