SKRIVET: 2009-11-04, kl 21:13:13 | PUBLICERAT I: Allmänt

damlaget, i'm back

Har varit en slitsam dag på people. Känner mig som en mörbulltad get :( Och känns inte mycket bättre av att tänka att morgondagen kommer bli minst lika slitsam.. Dock ska jag färga håret i morrn, så lite mindre tid och en ny look! Vad de blir får ni se i morrn ;)
Jag har grävt ner mig i matteboken eftersom de kanske kommer ske en liten förändring i mitt liv, eller hur man nu ska se de. Så jag måste verkligen plugga på. Och i morrn mina kära vänner, så ska jag börja spela fotboll igen! HAPPY. Detta är vad jag har sett frame mot. haha. Och ska nog klara av hela träningen för var ute och sprang en halvmil igårkväll innan jag gick och la mig, ochd e enda som krångla var mina knän. Men minns jag rätt så har jag väl aldrig spelat fotboll utan skador? Ne just de, det ska nog gå bra! puss och smek och allt vad som kan önskas


Karin

saknar det också, iaf matcherna! hoppas det går bra nu då, go knäna go knäna :D



PUBLICERAT: 2009-11-05, 22:25:39 | URL: http://moreaus.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: