SKRIVET: 2009-11-17, kl 18:30:05 | PUBLICERAT I: Allmänt

don't stop

Idag har jag varit på utvecklingssamtal. Fanns inte så mycket att säga med tanke på hur de ligger till i skolan nu. Men fanns inga negativa saker, så de va skönt!
Sitter och småpluggar lite till ett prov på hud/hår sjukdomar som jag faktist fick välja om jag ville göra eller inte. Men känner att de kanske är bra att "avsluta" med någonting. I morrn ska jag till den där tanten. Vi får se vad hon säger, om hon står på min sida och hjälper mig att få som jag vill. Jag hoppas verkligen det. Håll tummarna nu (y)
I morrn ska jag ta en fika på Morella med Rashid och sen hänger jag nog med honom hem en stund. Så sjukt länge sen jag va med honom att jag inte ens minns när. Blir en asbra onsdag! :) Köpte även biljett till gymnasiefesten idag. Har fortfarande inte kommit fram till någon bra utklädnad, så får se om det blir vanliga kläder istället.


har visst tappat bort mina byxor, ops!


Anonym

vad blir det för val då?:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: