SKRIVET: 2009-11-15, kl 21:06:21 | PUBLICERAT I: Allmänt

home sweet home


ja vi är turister!

Hemma efter en helg i sthlm. Är sjukt trött. De första vi upptäckte när vi kom dit var att de spökade där vi skulle sova. Lagom kul.. Och de som bodde där hade också märkt de. Men som ni märker, så överlevde jag. Första natten drömde jag att någon tröck upp en puderborste i mitt ansikte flera gånger om fastän jag putta bort den. Men sen vaknar jag och märker att det är en katt som lägger sig i mitt ansikte gång på gång. Kanske inte så där jättebra med tanke på att jag är allergisk. Så hela dagen i sthlm gick jag med ett jättesvullet öga, snyggt!
Vi träffade i alla fall Johanna och käkade helt okej mat. Nu har jag även lärt mig att calzone är inbakad pizza. Så jag fick äta min efterlängtade pizza med besvikelse. Fick inte med mig så mycket kläder hem som jag förväntat mig. Har nämligen en hel del pengar kvar och det är verkligen inte likt mig. Plånkan brukar vara slickad efter att jag har åkt iväg för att shoppa, haha!
Förresten. Ni missar väl inte Paradise hotel som har säsongstart ikväll klockan 22.00 på sexan. Jag kommer i alla fall sitta klistrad vid tv;n då med en kopp te som är hur gott som helst.
I morrn är de skola igen, och jag har faktist saknat den. Ska bli så himla mycket roligare att vara där än på min apu.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: