SKRIVET: 2009-11-12, kl 19:46:35 | PUBLICERAT I: Allmänt

see yah dudes

Det händer ingenting i mitt liv under APU-perioden. Träffade Molly en stund i förrgår och igår tittade jag på en visning som People hade. Har försökt få in lite plugg också. Men de gör att ja sitter uppe hela nätterna och försover mig varjde dag, tummen upp för mig.
Nu ska ja sätta igång med att städa och försöka hinna med att plugga för att sen träna vid nio. Ska bli så skönt för vill komma på andra tankar nu, och då är träningen perfekt. Måste också hinna med att packa ikväll, för i morrn direkt efter min APU så åker jag och Lousie till Stockholm och stannar till söndag så VÄRLDENS BÄSTA program börjar dessutom, Paradise Hotell<3. Så jävla skönt att komma till storstaden. Ska passa på att träffa Johanna också, saknar henne :) Got to go, pusss!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: