SKRIVET: 2009-10-29, kl 00:01:07 | PUBLICERAT I: Allmänt

ännu en dag på lovet var förbi

Igår kom mitt löshår som beställdes i helgen, great! Dock tycker jag att det är alldeles för långt.. Men minns jag inte helt fel så brukar det bli lite kortare redan efter en vecka om man anväder det. Hoppas det, för just nu ser det nästan ut som en peruk om det är plattat.
Är precis hemkommen från Lukke som har haft/har fest ikväll. Kände att det va lika bra att mamma kom och hämta mig så jag slapp gå hem senare, för vad hade jag där att göra nu när alla var fulla, haha ne precis.
Dagen började med frukost på nilssons med min Lou och sen kom Olivia och mötte upp oss och vi gick en sväng på stan. Hängde sen med Olivia hem osv osv och till sist hamnade vi som sagt hos Lukke.
Har så grymt ont i magen, hatar verkligen denna eländiga vecka som är en gång var fjärde vecka, en gång i månaden, 12 gånger om året. Gå och dö eller något. Ja, det skulle va skönt!


puss


karin

24 gånger om året? hihi :D



PUBLICERAT: 2009-10-29, 20:04:56 | URL: http://moreaus.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: