SKRIVET: 2009-09-16, kl 15:59:26 | PUBLICERAT I: Allmänt

autumn 2009

Vet inte vad som har hänt med min kropp. Den är helt slut, känner mig som en gammal kärring när jag knappt orkar resa mig upp.. Men jag har inte ont i lederna eller feber, så har uteslutit svininfluensan. Jag tog i alla fall tag i matten idag när jag ändå inte hade något bättre för mig. Så nu är denna veckas planering färdig, skönt! Måste nog börja att skriva lite på ARL;en också, eftersom vi har redovisning nästa lektion. Hur ska nu de gå att redovisa i grupp när man inte kan träna tillsammans? Det löser väl sig, förhoppningsvis.
Eftersom min pappa blir ett år äldre på fredag, så lovade jag mamma att hjälpa till och baka en tårta. Men får se om jag orkar.
Någon mer än jag som blir depirimerad på hösten?

hugs



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: