SKRIVET: 2009-09-08, kl 21:47:17 | PUBLICERAT I: Allmänt

mobil spårlöst försvunnen


Anna som sökte till idol 2006. Men skulle du inte komma tillbaka lilla hjärtat?


Ska börja med att säga att i morse när jag fixade iordning mig hos Louise för att gå till skolan så lyckades jag av någon anledning att slarva bort min mobil. Haha. Omöjligt men sant. Och både jag och Lousie har nästintill rensat lägenheten, men utan resultat. Den kan inte vara någon annastanns än där?! Jaja, den är borta ialf så försök inte att nå mig på den. Ljud och vibrator är avstängd, men har jag tur så är larmet på fortfarande och kommer ringa tio i åtta i morrn. Så får hoppas på det bästa!
Nea åkte för en stund sen. Hon fick vara lite utav en försökskanin idag.
Gud vad hon har mysigt hår (a)
Eftersom idol började så tittade vi såklart på det. Men med besvikelse så fick vi inte se någon kissie. Hon var väl för dålig för att visas kanske? ;D haha.

Love, f

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: