SKRIVET: 2009-09-18, kl 19:28:32 | PUBLICERAT I: Allmänt

my friends is my drug


I torsdags fick jag en överraskning av lousie. Och det var inget
annat än dennasjal/halsduk (en halsduk utan ändar).
Blev jätteglad! Jag har så underbara vänner.
Ska man ta får man ge. Har redan tänkt ut en överraskning
tillbaka som jag ska dra ut lite med så hon får längta lite (a)

Igår jobbade och slet jag och louise i hennes (snart) nya lägenhet. Vi bar ut lätta, som tunga byråer och bord och avslutade med att riva en massa tapet. Vi lämnade lägenheten med en säng, en soffa (som inte ska vara kvar, men fanns ingenstanns att flytta den till), och massa tapeter nedragna på golvet. Snacka om att ha ont under naglarna efter det, aaaaaj!
Just nu har vi gäster här eftersom min pappa fyller år idag, grattis<3 Ska snart äta lite tårta och sen möter jag upp louise för att sen ta oss vidare till Mejeriet som har invigning idag. Gud vad jag njuter av att det är helg!

loooove



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: