SKRIVET: 2009-09-09, kl 21:09:30 | PUBLICERAT I: Allmänt

my girl is comming to tooooown

Fick nyss reda på att de dröjer ännu en vecka tills börjar "leva det nya livet". Ser fram emot det oerhört mycket. Jag ska äntligen kunna bli nöjd. Det kommer bli tufft, men jag ska klara det. Det ska jag verkligen! Och allt jag begär från mina vänner är att ni inte ska säga "det behövs inte" utan "kom igen nu, du fixar det".


Bytte precis några ord med Johannalove i telefonen. Det var svårt att hålla tårarna tillbaka, men lyckades att inte storlipa, som alla andra gånger. Haha. Blir så himla glad av att höra hennes röst. OCH SNART KOMMER HON, TVÅ DAGAR KVAR! Ska bli den bästa helgen på länge. guuuuud vad jag längtar :) Skulle kunna skriva flera A4:an om hur glad jag är att hon ska komma. Men det slipper ni. Så jag slutar där, ni har fattat poängen i alla fall ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: