SKRIVET: 2009-09-06, kl 17:50:12 | PUBLICERAT I: Allmänt

snyggaste tröjan ever, LW<3


Om ni är sånna som tänker på småsaker så ser ni att jag har klippt bort ca en dm av mitt löshår. Har den perfekta längden nu, oyeah! Kan dock vara lite svårt att se på denna bilden, men whatever. Solglasögonen är bara på för att jag gjorde de nattetid och kände inte för att sminka mig för en liten ynka bild :) nu slipper ni påpeka det.
Igår hängde den gamla "blondin-trion" hemma hos mig. Kan inte fatta att det va så länge sne det var vi tre. Men trevligt hade vi ialf, för vi mosade i oss en asgod kladdkaka som mamma hade bakat till gästerna som var här. Och självklart blev det mer än halva över. Vi blev överlyckliga. På tal om lycklig, så gjorde Sverige (Zlatan) är grym match igår! Inte roligt att vara förlorande lag när det blir mål i slutsekunden :)
Är hur trött som helst idag, och vill egentligen bara sitta och dega framför datorn. Men ska ta tag i det och hänga lite med Julia som behövs. Imorgon är det skola igen och jag kommer eventuellt hem med annan frisyr (och färg?!) än vad jag kommer dit med ;) Spännande!

love, f



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: