SKRIVET: 2010-04-25, kl 22:19:54 | PUBLICERAT I: Allmänt

sthlm

Helgen har varit fullspäckad! I fredags kollade jag fotbollsmatch och käkade pizza med Olivia och Matilda. Mötte upp Molly på kvällen som sov hos mig eftersom att vi åkte till Stockholm tidigt i lördags morse, för att se BOUNCE! Det var hur bra som helst, verkligen en upplevelse. Tråkigt att det var deras sista föreställning bara, eftersom de ska sluta. Men jag är glad att jag hann se dom live :) Hann även träffa Johanna en stund och shoppa lite. Fick med mig riktigt snygga leggins hem! Idag spelade jag min första och sista match med u17 i Jönköping. Finns inget att säga om matchen förutom att det var den tråkigaste jag har spelat. Är sjukt trött i benen efter at ha promenerat runt på stockholms gator, stått tre timmar i globen och spelat match. Sängen lockar ganska mycket, och inte klagar jag när jag har lite med sovmorgon än vanligt i morrn. MMM, godnatt folket :)

brudar brudar brudar, alla gillar brudar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: