SKRIVET: 2010-08-18, kl 00:56:45 | PUBLICERAT I: Allmänt

voila!

(Denna bild är tagen från google)
Idag var jag för första gången i mitt liv, rädd för åskan. Det var inte jättekul att vara ensam hemma med dagens åska och buller.. När vädret lugnat ner sig så åkte jag ner till stan med julia och hittade en snygg och skön tröja till hösten, på rean som jag la undan tills i morrn. När vi kom hem till mig så kollade vi den nyaste(?) Beck filmen, I stormens öga, som inte var den bästa filmen utav dom men helt okej. Den var svår att förstå, så ingen rekommendation till er som har det svårt för att förstå filmer ;) Lite senare prövade jag mina kunskaper i bakning och gjorde kladdkaka med kokos, dom blev jävligt guuuuuuda! Nu blir det satc och sen godnatt :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: