SKRIVET: 2010-02-04, kl 23:05:40 | PUBLICERAT I: Allmänt

jc girlen


Istället för att shake'a lite ass så åkte JC och jag hem till mig och bakade kladdkaka med vit choklad i. mumma. Tråkigt att bruden ska åka iväg i tre veckor, kommer sakna henne massa :((
Känns inte okej att mina knän verkligen gör ont nu. Kan ju varken hoppa över dansträningarna, idrotten eller fotbollsträningarna. Om man ändå vore skadefri. Upptäckte ett blåmärke på knät när jag stog i duschen. Och visst gör de genast ondare när man upptäcker att man fått ett blåmärke eller sår? Haha.
Ska snart krypa ner i min säng. Men först ska jag ta tag i röran på mitt rum för imorgon kommer Amanda hit och sover här. Ska bli kul att träffa henne. Har inte hängt med någon utav min gamla klasskamrater sen jag lämnade dom.. BAD!

 

sweet dreams♥


karin

gonna miss her like hell :(



PUBLICERAT: 2010-02-05, 14:20:03 | URL: http://moreaus.blogg.sse
jc

GUMMAN kommer sakna dig som tusaaaan kan jag lova !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



PUBLICERAT: 2010-02-05, 17:47:20 | URL: http://jayice.devote.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: