SKRIVET: 2010-02-11, kl 21:36:24 | PUBLICERAT I: Allmänt

pink party..?

Dagen har mest bestått utav träning. Med andra ord är jag ganska så trött. Ska bli sjukt skönt att få lägga sig i en nybäddad säng. En guldstjärna till mig själv som är så jävla duktig! He-he.
I morrn blir det partyparty. SRO fest i Ankarsrum med temat rosa. Har varit svårt att hitta kläder som passar, men jag hoppas på att det blir bra som jag har kommit fram till ;) Vi ses där! Och ni som inte ska dit, ha en trevlig fredagskväll :) Som jag verkligen skulle behöva. Men vilodag blir det på lördag, nu taggar vi lite!


ÅHHHH vad jag längtar tills i morrn då jag ska få träffa min girl :D
Bild från visfestvialen i somras. Gudarns vad långa mina framtänder var där till skillnad mot vad dom är nu. Ser ju ut som en kanin, haha!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: