SKRIVET: 2010-02-03, kl 19:48:20 | PUBLICERAT I: Allmänt

unfair

jag överlevde!

Paradise finalen har varit och det känns skittråkigt. Vad ska man nu se fram emot vaje vecka? Håller tummarna för att det inte tar lika lång tid för nästa program att komma, som det gjorde den här gången. När jag tänker efter så har jag faktiskt sett alla Paradise hotel. Även den danska och engelska. Och inte var de dåligare för de ;) Antar att jag inte var den enda som va lack i morse när man upptäckte vilket väder som man skulle ut i. Tummen upp för bussar, men tummen ner för att dom är så j*vla mycket försenade.. Kan inte sluta tjata, men ju mer snö de kommer desto mer vill jag ha vår. För desto mer långt bor känns den. :((( någon som är duktig på att klippa löshår förresten? Förra gången såg jag ut som en hjälm ungefär, efter att jag hade försökt att klippa det. Haha. Hjälp mig!


jag tänker på dig♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: