SKRIVET: 2010-02-24, kl 00:30:42 | PUBLICERAT I: Allmänt

Brrr, it's Cold in here..

Jättebra kväll igår med Klara, Josse och Monika @my place. Vi bakade chokladbollar och spelade spel. Väldigt trevlig kväll med väldigt trevliga brudar, 5/5 toasters!
Idag sov jag bort ungefär halva dagen kändes det som. Jag vaknade vid halv två och kände stressen eftersom jag var tvungen att vara på städcentralen innan fyra. Eftersom att det inte ens är någon idé att cykla i det här vädret så var jag tvungen att gå, vilket tar längre tid. Och ännu längre tid när det inte är skottat. Så hoppade in i duschen och fixade mig väldigt snabbt och traskade sedan upp till städis. Gick sen vidare till Monika, där jag var resten av dagen tills jag hade träning. Hade tänkt att lägga in några bilder från monikas kamera som vi tog för ett tag sen, men den flickan är inte så sugen på att lägga in dom på datorn. Så bilderna får vänta och det här inlägget blir utan bilder. Tråkigt, jag vet!
Nu ska jag sova för jag fryser snart ihjäl, är verkligen iskallt på mitt rum. Godnatt



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: