SKRIVET: 2010-02-07, kl 21:30:30 | PUBLICERAT I: Allmänt

ännu en helg var förbipasserad


Lockners bild från när vi hade ätit pizza igår (och jag och lockner hade precis brottat ner JC i snöhögen bakom)

Kul kväll hos Julia igår. Hon bjöd på mat och det blev fest. Själv kände jag mig inte så pigg, men gjorde det bästa av situationen och chillade lite. Fattar inte varför jag alltid känner mig sjuk nu för tiden? Är jävligt trött på det..
Idag var det hur skönt som helst att verkligen få sova ut. Hade tänkt mig att sova nästan hela dagen. Men sen kom ja på att jag inte bara hade några frågor att svara på i naturkunskapen, utan ja skulle ju skriva ett arbete om Big Bang också. Damn. Är snart klar med frågorna så att jag kan börja med arbetet. Men sömnen som jag trodde att ja hade sovit igen ifrån veckan, kommer istället vara ersättningen för min sömn i natt. Bäst att fortsätta så jag blir klar någon gång.

Peace



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: